ورود / عضویت
ورود/ثبت نام

چگونه قابلمه گرانیتی اصل را تشخیص دهیم؟

هنگام خرید قابلمه تشخیص اصلی بودن آن از قابلمه‌های تقلبی یکی از چالش‌های اساسی در صنعت لوازم آشپزی است.

با توجه به ارزش بالای قابلمه گرانیتی اصل و تقاضای بالای بازار برای آن، تقلب در این حوزه نیز رو به افزایش است. از این رو، توسعه روش‌های دقیق و قابل اعتماد برای تشخیص قابلمه گرانیتی اصل از تقلبی، اهمیت بسیاری دارد. در این مطلب، به بررسی روش‌های مختلف برای تشخیص قابلمه گرانیتی اصل پرداخته خواهد شد و راهکارهای مناسب برای این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

قابلمه گرانیتی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آشپزی است. این نوع قابلمه دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که باعث می‌شود آشپزی با آن لذت بخش‌تر و کارآمدتر باشد. در ادامه به روش‌های تشخیص قابلمه گرانیتی اصل می‌پردازیم، با پیلو همراه باشید.

بررسی وزن قابلمه

در تشخیص قابلمه‌ی گرانیتی اصل باید به وزن سنگین‌تر آن در مقایسه با محصولات فیک اشاره کنیم. اگر قابلمه‌ی گرانیتی اصل را در دست بگیرید به خوبی متوجه سنگین‌تر بودن آن خواهید شد؛ زیرا متریالی که در آن بکار می‌رود مرغوب‌تر است.

بررسی بدنه قابلمه

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که محدودیتی در بودجه ندارید و می‌توانید مبلغ زیادی بابت خرید قابلمه‌ی گرانیتی اصل پرداخت کنید باید به خوبی کف و بدنه قابلمه را مورد بررسی قرار دهید و در خرید عجله نکنید. سطح داخلی قابلمه‌ی گرانیت نباید از ناهمواری برخوردار باشد. این ظروف کاملاً صاف و یک‌دست تولید می‌شوند. محکم بودن بدنه و عدم فرورفتگی در نقاط مختلف از دیگر نشانه‌های ظروف گرانیتی اصل محسوب می‌شود.


قیمت

همانند بسیاری از محصولات اورجینال، قیمت قابلمه‌ی گرانیتی اصل بیشتر از نمونه‌های تقلبی است. به هیچ عنوان نمی‌توان ظروفی مانند گرانیت اصل، چدن اصل و… را با قیمت پایین خرید. پس توصیه می‌کنیم گول تبلیغات را نخورید و ظروفی را انتخاب کنید که به سرعت خراشیده نشوند و بتوانید سال‌های طولانی از آن‌ها استفاده کنید. شما عزیزان می‌توانید علاوه بر استفاده از روش‌های تشخیص قابلمه‌ی گرانیتی اصل، به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. معمولاً خرید از فروشگاه‌های معتبر با اطمینان بیشتری انجام می‌شود.


ویژگی‌های قابلمه‌ی گرانیتی اصل

کلام آخر

معمولاً برندهای بی‌کیفیت هیچ‌گونه ضمانت یا خدمات پس از فروش به مشتری ارائه نمی‌دهند و در صورتی که محصولات خود را گارانتی کنند مسئولیتی در قبال خرابی آن‌ها بر عهده نمی‌گیرند؛ اما برندهای معتبر همچون پیلو با در نظر گرفتن تمام شرایط، محصولات خود را گارانتی می‌کند و پاسخگوی مشتریان خود خواهد بود. تمام محصولات برند پیلو دارای ۲ سال گارانتی تعویض (به‌جز درب محصولات) هستند. توصیه می‌کنیم برای دیدن محصولات بیشتر، به فروشگاه پیلو مراجعه کنید.

پرداخت درب منزل
تضمین بهترین قیمت
امکان مرجوع کالا
تضمین کیفیت و ضمانت
ارسال سریع سفارشات

درباره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد

شماره تماس: ... و ... آدرس تهران، ...
زمان بندی فروشگاه

شنبه تا چهار شنبه: ساعت ۱۰ الی ۲۱

پنج شنبه ها: ۱۰ الی ۱۷

شبکه های اجتماعی

ورود | ثبت نام

لطفا شماره موبایل خود را وارد کنید

کاتالوگ مورد نظر خود را دانلود کنید

کاتالوگ محصولات پیلو نسخه 2023
ظروف آشپزی پیلو (نسخه فارسی) ظروف آشپزی پیلو (نسخه انگلیسی) ظروف آشپزی پیلو (نسخه عربی)